In March 2018, Binance announced its intentions to open an office in Malta after stricter regulations in Japan and China.[5] In April 2018, Binance signed a Memorandum of Understanding (MoU) with the Government of Bermuda[6]. Months later, a similar memorandum was signed with the Malta Stock Exchange to develop a platform for trading security tokens[7]. In 2019, company announced Binance Jersey, an independent entity from its parent Binance.com exchange, with the aim to expand its European influence. Jersey based exchange offers fiat-to-cryptocurrency pairs, including the Euro and the British pound.[8]
Ethereum has recently created a new standard called the ERC721 token for tracking unique digital assets. One of the biggest use cases currently for such tokens is digital collectibles, as the infrastructure allows for people to prove ownership of scarce digital goods. Many games are currently being built using this technology, such as the overnight hit CryptoKitties, a game where you can collect and breed digital cats.
كانت الصحون الطائرة الغريبة (وما زالت) واحدة من أغرب الظواهر وأكثرها غموضًا، ولا يزال العديد من البشر يؤمنون بوجودها ويقدّمون من الحجج الكثير لدعم نظرياتهم المختلفة. لذلك فإنّ إطلاق عملة تحمل ذات الاسم سيجعلها تنتشر بسهولة ويُصبح الإقبال عليها كبيرًا، وهذا ما كان. ولكن لسوء الحظ، لا تُستخدم هذه العملة لتمويل استكشاف المجرات أو الأبحاث المتعلقة بتلك الأجسام والصحون الغريبة.

ما هي عملة معماة API


يمكنك تغيير رأيك في أي وقت عن طريق النقر على رابط إلغاء الاشتراك الموجود في ذيل أي بريد إلكتروني تتلقاه منا، أو عن طريق الاتصال بنا على الإيميل [email protected] وسوف نعالج معلوماتك بكل احترام. لمزيد من المعلومات حول ممارسات الخصوصية لدينا، يرجى زيارة موقعنا على الانترنت، من خلال النقر على الرابط أدناه، أنت توافق على أننا قد نقوم بمعالجة معلوماتك وفقًا لهذه الشروط.

هل يقبل الامازون بيتكوين

×